Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
PL EN IT
+48 41 36 76 571

UCMS Group Poland

4_UCMS_logo

UCMS Group Poland to kolejny przykład działalności outsourcingowej dynamicznie rozwijającej się na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Spółka posiada biura w Rumunii, Rosji, na Ukrainie i na Węgrzech, w Polsce działa od początku lat 90. Spółka obsługuje przede wszystkim klientów europejskich krajów, świadczy usługi z zakresu kadr, płac i księgowości dla 724 podmiotów z 28 krajów. Trud wkładany codziennie w profesjonalną i szytą na miarę obsługę sprawia, iż firma kojarzona jest jako kompetentny, elastyczny, opiekuńczy oraz personalny partner w realizacji procesów kadrowo-płacowych firmy. 

W pierwszej połowie 2013 roku nowe biuro UCMS Group Poland zostało otwarte w Kieleckim Centrum Biznesu. Dlaczego firma wybrała właśnie Kielce? 

Anna Kaczmarska – Dyrektor Finansów i Administracji w UCMS Group Poland – podczas konferencji organizowanej w kwietniu 2013 przez Miasto Kielce „Apetyt na outsourcing” omówiła powody, dla których spółka zdecydowała się na otworzenie nowej lokalizacji właśnie w Kielcach: 

- „Szukając lokalizacji dla naszego kolejnego biura w Polsce kierowaliśmy się takimi kryteriami, jak: połączenia komunikacyjne i odległość od Warszawy, dostępność i kwalifikacje pracowników, dostępność powierzchni biurowej, wsparcie lokalnej administracji, dostępność i jakość infrastruktury IT, koszty działalności i funkcjonowania biura. Poddaliśmy bardzo szczegółowej analizie kilkanaście miast w Polsce oraz kilkukrotnie odwiedziliśmy 3-4 miasta zakwalifikowane do drugiej rundy. Nasz wybór padł ostatecznie na Kielce”.   

Współpraca z Centrum Obsługi Inwestora Urzędu Miasta Kielce również miała wpływ na podejmowane decyzje inwestorskie. UCMS Group Poland nawiązało pierwszy kontakt z pracownikami COI Kielce po określeniu listy miast oraz rodzaju projektów realizowanych w nowej siedzibie.   

- „Otrzymaliśmy wsparcie organizacyjne i uzyskaliśmy propozycje przygotowanych powierzchni biurowych zgodnych z naszymi wytycznymi, a w następnym etapie w towarzystwie pracowników COI odwiedziliśmy wybrane lokalizacje. Kontakt z COI był zawsze szybki i profesjonalny, nie musieliśmy czekać na informacje, o które pytaliśmy. Zatrudniliśmy już 10 osób w naszym nowym biurze, ale planujemy zwiększenie personelu do liczby 150 w nadchodzących miesiącach lub latach”.