Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
PL EN IT
+48 41 36 76 571

Success stories

DORBUD S.A.

DORBUD Spółka Akcyjna to nowoczesny podmiot gospodarczy, który swoją ponad dwudziestoletnią działalność koncentruje na rynkach budownictwa ogólnego (użyteczności publicznej), budownictwa mieszkaniowego oraz w obszarze obiektów o charakterze przemysłowym.  DORBUD S.A. działa jako generalny wykonawca obiektów we wszystkich segmentach rynku. Kontrakty realizowane przez Spółkę polegają na pełnym wykonawstwie, począwszy od prac ziemnych, przez wznoszenie obiektu, aż po wykończenie wnętrz i zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą techniczną. W ramach swojej działalności DORBUD S.A. wybudował ponad czterysta obiektów w całej Polsce, w tym wiele budynków mieszkalnych (ponad 4 tysiące mieszkań), obiektów leczniczych i sanatoryjnych, uczelni wyższych i budynków szkolnych, hal sportowych, centrów handlowych, obiektów penitencjarnych oraz innych ważnych budynków użyteczności publicznej.  DORBUD S.A. zrealizował, jako generalny wykonawca, wiele ciekawych i ważnych dla... więcej

OdysseyClubHotel Wellness&SPA *****

OdysseyClubHotel Wellness&SPA , jedyny pięciogwiazdkowy hotel w województwie świętokrzyskim wzniesiony został tuż pod szczytem świętokrzyskiej góry Domaniówka, w miejscu, z którego gość może podziwiać zarówno piękno miejscowego krajobrazu jak i spektakularny z tej perspektywy widok kieleckich osiedli.    Modernistyczna architektura budynku skrywa we wnętrzach ciepły design z naturalną, żywą zielenią pokrywającą całe ściany, wspaniałą strefą SPA z dużym basenem, basenem solankowym, saunami oraz kilkunastoma gabinetami odnowy biologicznej i kosmetyki.    Piotr Syska kielecki biznesmen, twórca  i właściciel hotelu Odyssey podejmując decyzję o lokalizacji pod Kielcami wysokiej klasy obiektu brał pod uwagę walory turystyczne świętokrzyskiego oraz strategię promocji turystyki przyjętą  przez władze regionu.„Postawiłem na ekskluzywność usług oraz kameralny charakter hotelu z niewielką, bo na  90 osób, bazą noclegową, ale z bogatą ofertą SPA i dobrą polską i regionalną... więcej

Targi Kielce S.A.

Największym atutem województwa świętokrzyskiego, jak wynika z raportu Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową dotyczącego atrakcyjności inwestycyjnej województw jest działalność targowo-wystawiennicza. W stolicy województwa odbywa się w sumie 70 spotkań targowych, często o najlepszej renomie w Europie. Infrastruktura Targów Kielce - drugiego ośrodka wystawienniczego w Europie Środkowo-Wschodniej – to nie tylko najnowocześniejsza w Polsce hala wystawiennicza E, ale także 6 innych w pełni wyposażonych pawilonów wystawowych, parking wielopoziomowy, dwa nowoczesne terminale wejściowe i co najważniejsze nowe Centrum Kongresowe.    - Strategia firmy przewiduje zarówno rozwój działalności targowej jak i zdecydowaną intensyfikację działań w obszarze kongresowo-konferencyjnym. Nowe Centrum Kongresowe dzięki niestandardowym rozwiązaniom będzie spełniało wiele funkcji. Obiekt mieści ponad 1000 osób a jednym z elementów budynku kongresowego jest także 57-metrowa wieża widokowa... więcej

UCMS Group Poland

UCMS Group Poland to kolejny przykład działalności outsourcingowej dynamicznie rozwijającej się na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Spółka posiada biura w Rumunii, Rosji, na Ukrainie i na Węgrzech, w Polsce działa od początku lat 90. Spółka obsługuje przede wszystkim klientów europejskich krajów, świadczy usługi z zakresu kadr, płac i księgowości dla 724 podmiotów z 28 krajów. Trud wkładany codziennie w profesjonalną i szytą na miarę obsługę sprawia, iż firma kojarzona jest jako kompetentny, elastyczny, opiekuńczy oraz personalny partner w realizacji procesów kadrowo-płacowych firmy.  W pierwszej połowie 2013 roku nowe biuro UCMS Group Poland zostało otwarte w Kieleckim Centrum Biznesu. Dlaczego firma wybrała właśnie Kielce?  Anna Kaczmarska – Dyrektor Finansów i Administracji w UCMS Group Poland – podczas konferencji organizowanej w kwietniu 2013 przez Miasto Kielce „Apetyt na outsourcing” omówiła powody, dla których spółka zdecydowała się na otworzenie... więcej

VIVE Group

Historia VIVE Group rozpoczęła się w 1992 roku , kiedy to powstała pierwsza ze spółek wchodzących aktualnie w skład grupy i będąca jednocześnie największą jednostką organizacyjną zatrudniającą ponad 1000 pracowników – VIVE Textile Recycling. W miarę rozwoju i zwiększających się potrzeb w zakresie nieruchomości, transportu i logistyki oraz poszukiwania nowych kanałów sprzedaży, poszczególne działy spółki ulegały ewolucji i rozbudowie. Zarządzanie nimi stawało się coraz trudniejsze, rozmywała się odpowiedzialność, a system rozliczeń był coraz bardziej skomplikowany. Naturalnym krokiem było zatem ich wyodrębnienie i stworzenie niezależnych struktur, które nie tylko mogą bardziej efektywnie obsługiwać spółkę, ale także świadczyć swoje usługi na rzecz firm zewnętrznych. Nowo utworzone spółki pozostawały jednak, w mniejszym lub większym stopniu, zależne od siebie, co w konsekwencji doprowadziło do stworzenia marki wiodącej, skupiającej wszystkie, wzajemnie wspierające się jednostki. W... więcej